...

Jakich zwrotów nie używaj w sprzedaży

Jakich zwrotów nie używaj w sprzedaży

Wprowadzenie

John Doe, ekspert ds. sprzedaży powiedział: „Czymś więcej, niż tylko słowami, komunikacja w sprzedaży jest mostem, który łączy nasze marzenia z rzeczywistością, sprawiając, że zyskują one siłę do spełnienia.”.

Skuteczna komunikacja to sztuka przekazywania informacji i budowania relacji, która prowadzi do osiągnięcia zamierzonego celu. Wymaga nie tylko uważnego słuchania i zrozumienia potrzeb klienta, ale także umiejętności wyrażania swoich myśli w sposób przekonujący – zgadzasz się z tym?🌟

Chcesz poprawić swoją sprzedaż?

Zapraszamy na nasze szkolenia indywidualne oraz grupowe 🤝

Odkryj cenne spostrzeżenia

W komunikacji sprzedażowej warto zwrócić uwagę, na to, aby unikać pewnych zwrotów, które mogą odstraszyć klientów i zniweczyć nasze wysiłki sprzedażowe.

Oto proponowana lista zwrotów, których lepiej unikać:

„Proszę, zaufaj mi” – wywieranie sztucznej presji, przekonania…

„Gwarantuję, że” albo „Wszystko załatwimy” – deklaracja, ale czy z pokryciem w rzeczywistości? Wszystko, to znaczy że… Rozumiem, że kiedy otrzymam tego typu informację, to ja jako klient mogę liczyć na „wszystko” w cenie, tej, która została mi przedstawiona – super! 🙂

„Nie możemy zrobić nic w tej kwestii…” i „To nie jest nasza odpowiedzialność…” – a kogo?

„Mam idealne rozwiązanie” – idealne? 😁

„Oferuję najwyższą jakość” – poważnie? Słyszmy, to praktycznie każdego dnia, setki razy, a Ty?

„Wszystko w ofercie” – czy wiesz, że różne badania pokazały, że przeciętny czas zapoznania się z ofertą to maksymalnie 1 minuta? Chyba, nie przypuszczasz, że ktoś będzie czytać Twoją ofertę jak książkę. O wiele skuteczniej jest przedstawić swoją propozycję na spotkaniu – prezentacji. W ofercie przedstawić konkretne informacje: kto, co, za ile…

A także inne np.:

„Nie jesteśmy pewni, czy nasz produkt spełni państwa oczekiwania…”.

„Inni klienci nie mieli z tym problemu…”.

„Nie muszą państwo wiedzieć wszystkiego o naszych produktach/usługach…”.

„Nie możemy nic zrobić dla klientów, którzy nie są gotowi kupić teraz…”.

Czy jesteś gotowy rozwinąć swoje umiejętności?

Pamiętaj, że komunikacja w sprzedaży jest sztuką zbudowania zaufania i zrozumienia potrzeb klienta. Wykorzystując odpowiednie zwroty i unikając tych, które mogą zaszkodzić relacji z klientem, możesz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

Zakończenie

Jeśli jesteś zainteresowany dowiedzeniem się więcej na temat naszych doświadczeń zapraszamy do kontaktu.

Podobał Ci się post? Będzie mi bardzo miło, jeśli go udostępnisz :)
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Dodaj komentarz

Dariusz Jaszcz

Dariusz Jaszcz

Zorganizuję dla Twojego zespołu najlepsze wydarzenie. Zapraszam do kontaktu.
Tel.: 518 292 001

Krótko o mnie

Zawodowo zajmuję się organizacją wydarzeń firmowych, prowadzeniem szkoleń ze sprzedaży oraz komunikacji, pisaniem treści oraz wystąpieniami publicznymi. A także design thinking,

 

Poprzednie posty

Bez kategorii
dariuszjaszcz

Jak budować skutecznie zespół – teambulding w praktyce

Grywalizacja, czyli zastosowanie elementów gier w biznesie, może przynieść wiele korzyści dla firm. Oto kilka z nich:

Motywacja pracowników: Grywalizacja może pomóc w motywowaniu pracowników poprzez wprowadzenie elementów rywalizacji, nagród i osiągnięć. Pracownicy chętniej angażują się w zadania, kiedy mają okazję zdobyć punkty, odznaki lub nagrody

Czytaj więcej »
Bez kategorii
dariuszjaszcz

Rola opowieści w sprzedaży – storytelling w praktyce

Grywalizacja, czyli zastosowanie elementów gier w biznesie, może przynieść wiele korzyści dla firm. Oto kilka z nich:

Motywacja pracowników: Grywalizacja może pomóc w motywowaniu pracowników poprzez wprowadzenie elementów rywalizacji, nagród i osiągnięć. Pracownicy chętniej angażują się w zadania, kiedy mają okazję zdobyć punkty, odznaki lub nagrody

Czytaj więcej »

Podoba Ci się mój kontent?

Zapisz się do newslettera aby nie przegapić kolejnych wpisów

Scroll to Top
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.