Jakich zwrotów nie używaj w sprzedaży

Jakich zwrotów nie używaj w sprzedaży

Wprowadzenie

John Doe, ekspert ds. sprzedaży powiedział: „Czymś więcej, niż tylko słowami, komunikacja w sprzedaży jest mostem, który łączy nasze marzenia z rzeczywistością, sprawiając, że zyskują one siłę do spełnienia.”.

Skuteczna komunikacja to sztuka przekazywania informacji i budowania relacji, która prowadzi do osiągnięcia zamierzonego celu. Wymaga nie tylko uważnego słuchania i zrozumienia potrzeb klienta, ale także umiejętności wyrażania swoich myśli w sposób przekonujący – zgadzasz się z tym?🌟

Chcesz poprawić swoją sprzedaż?

Zapraszamy na nasze szkolenia indywidualne oraz grupowe 🤝

Odkryj cenne spostrzeżenia

W komunikacji sprzedażowej warto zwrócić uwagę, na to, aby unikać pewnych zwrotów, które mogą odstraszyć klientów i zniweczyć nasze wysiłki sprzedażowe.

Oto proponowana lista zwrotów, których lepiej unikać:

„Proszę, zaufaj mi” – wywieranie sztucznej presji, przekonania…

„Gwarantuję, że” albo „Wszystko załatwimy” – deklaracja, ale czy z pokryciem w rzeczywistości? Wszystko, to znaczy że… Rozumiem, że kiedy otrzymam tego typu informację, to ja jako klient mogę liczyć na „wszystko” w cenie, tej, która została mi przedstawiona – super! 🙂

„Nie możemy zrobić nic w tej kwestii…” i „To nie jest nasza odpowiedzialność…” – a kogo?

„Mam idealne rozwiązanie” – idealne? 😁

„Oferuję najwyższą jakość” – poważnie? Słyszmy, to praktycznie każdego dnia, setki razy, a Ty?

„Wszystko w ofercie” – czy wiesz, że różne badania pokazały, że przeciętny czas zapoznania się z ofertą to maksymalnie 1 minuta? Chyba, nie przypuszczasz, że ktoś będzie czytać Twoją ofertę jak książkę. O wiele skuteczniej jest przedstawić swoją propozycję na spotkaniu – prezentacji. W ofercie przedstawić konkretne informacje: kto, co, za ile…

A także inne np.:

„Nie jesteśmy pewni, czy nasz produkt spełni państwa oczekiwania…”.

„Inni klienci nie mieli z tym problemu…”.

„Nie muszą państwo wiedzieć wszystkiego o naszych produktach/usługach…”.

„Nie możemy nic zrobić dla klientów, którzy nie są gotowi kupić teraz…”.

Czy jesteś gotowy rozwinąć swoje umiejętności?

Pamiętaj, że komunikacja w sprzedaży jest sztuką zbudowania zaufania i zrozumienia potrzeb klienta. Wykorzystując odpowiednie zwroty i unikając tych, które mogą zaszkodzić relacji z klientem, możesz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

Zakończenie

Jeśli jesteś zainteresowany dowiedzeniem się więcej na temat naszych doświadczeń zapraszamy do kontaktu.

Podobał Ci się post? Będzie mi bardzo miło, jeśli go udostępnisz :)
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Dodaj komentarz

Dariusz Jaszcz

Dariusz Jaszcz

Zorganizuję dla Twojego zespołu najlepsze wydarzenie. Zapraszam do kontaktu.
Tel.: 518 292 001

Krótko o mnie

Zawodowo zajmuję się organizacją wydarzeń firmowych, prowadzeniem szkoleń ze sprzedaży oraz komunikacji, pisaniem treści oraz wystąpieniami publicznymi. A także design thinking,

 

Poprzednie posty

Bez kategorii
dariuszjaszcz

Jak budować skutecznie zespół – teambulding w praktyce

Grywalizacja, czyli zastosowanie elementów gier w biznesie, może przynieść wiele korzyści dla firm. Oto kilka z nich:

Motywacja pracowników: Grywalizacja może pomóc w motywowaniu pracowników poprzez wprowadzenie elementów rywalizacji, nagród i osiągnięć. Pracownicy chętniej angażują się w zadania, kiedy mają okazję zdobyć punkty, odznaki lub nagrody

Czytaj więcej »
Bez kategorii
dariuszjaszcz

Rola opowieści w sprzedaży – storytelling w praktyce

Grywalizacja, czyli zastosowanie elementów gier w biznesie, może przynieść wiele korzyści dla firm. Oto kilka z nich:

Motywacja pracowników: Grywalizacja może pomóc w motywowaniu pracowników poprzez wprowadzenie elementów rywalizacji, nagród i osiągnięć. Pracownicy chętniej angażują się w zadania, kiedy mają okazję zdobyć punkty, odznaki lub nagrody

Czytaj więcej »

Podoba Ci się mój kontent?

Zapisz się do newslettera aby nie przegapić kolejnych wpisów

Scroll to Top