...

Kreatywny sposób dotarcia do odbiorców – nasze doświadczenia

Kreatywny sposób dotarcia do odbiorców – nasze doświadczenia

Wprowadzenie

Mamy przyjemność wspierać działania biznesowe swoich klientów, głównie w obszarze komunikacji sprzedażowej i działań promocyjnych, do których także należą działania eventowe. Stąd też chcemy podzielić się z Wami swoimi doświadczeniami, w tym, co działa w kontekście docierania do odbiorców i wzmacniania w nich zaangażowania.

Komunikowanie wartości i unikalności

Warto komunikować wartości i unikalność produktu/usługi. Dostarczanie wartości natury emocjonalnej – zmysłowej – dzięki stworzeniu doświadczeń zmysłowych, które angażują zmysły odbiorców i tworzą niezapomniane wrażenia (np. jedzenie w całkowitej ciemności – polecam!) to kreatywny sposób dotarcia do odbiorców.

Wzbudzanie emocji

Wzbudzanie emocji nie tylko przez komunikację, ale i inne angażujące działania np. grywalizację, storytelling… to kolejny kreatywny sposób dotarcia do odbiorców.

Nastawienie na klienta

Nastawienie na kognitywną, behawioralną oraz relacyjną postawę wobec klientów oraz dbanie o pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu odbiorców z marką to kluczowe elementy w budowaniu relacji z klientami.

Osobiste interakcje

Opieranie się na osobistych interakcjach między marką a konsumentem/odbiorcą oraz dostarczanie istotnych korzyści dla odbiorców to kolejne sposoby na kreatywne dotarcie do odbiorców.

Koncentracja na potrzebach klientów

Koncentracja na potrzebach i korzyściach, jakie Twoja oferta przynosi klientom oraz na tym, że to konsument jest najważniejszy i ma prawo do wyrażania siebie oraz nadawania kierunku zmian – czyli ma prawo do komunikowania swoich potrzeb to ważny aspekt w budowaniu relacji z klientami.

Innowacyjne podejście

podejście Wykorzystywanie innowacyjnego podejścia i taktyki w celu dotarcia do odbiorców w kreatywny i angażujący sposób oraz bycie w swoim podejściu kreatywnym i otwartym na szukanie nowych sposobów dotarcia do swoich odbiorców to kluczowe elementy w budowaniu silnej pozycji na rynku.

Zaskakiwanie klientów

Zaskakiwanie swoich klientów i dostarczanie im niezapomnianych doświadczeń, które będą się wyróżniać na tle konkurencji to kolejny kreatywny sposób dotarcia do odbiorców. I tak np. dla jednego z ZOO zorganizowaliśmy wspólną kampanię promocyjno-edukacyjną. Uczestnicy zbierali pieczątki za wykonane różne zadania rozlokowane na ich terenie. Dzięki temu zaangażowaliśmy ich gości w mocniejszy sposób, wzbudziliśmy spore zainteresowanie, a także zwróciliśmy uwagę na różne ważne aspekty np. edukacyjne.

Łączenie działań grywalizacyjnych z elementami promocyjnymi i sprzedażowymi

Łączenie działań grywalizacyjnych z elementami promocyjnymi i sprzedażowymi to bardzo dobry krok w kierunku dotarcia do zadowolonych, lojalnych odbiorców, którzy, nawet jeśli ostatecznie nie dokonają większych zakupów, to będą głośno innym mówić o tym, czego sami doświadczyli.

Zakończenie

Jeśli jesteś zainteresowany dowiedzeniem się więcej na temat naszych doświadczeń zapraszamy do kontaktu.

Podobał Ci się post? Będzie mi bardzo miło, jeśli go udostępnisz :)
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Dodaj komentarz

Dariusz Jaszcz

Dariusz Jaszcz

Zorganizuję dla Twojego zespołu najlepsze wydarzenie. Zapraszam do kontaktu.
Tel.: 518 292 001

Krótko o mnie

Zawodowo zajmuję się organizacją wydarzeń firmowych, prowadzeniem szkoleń ze sprzedaży oraz komunikacji, pisaniem treści oraz wystąpieniami publicznymi. A także design thinking,

 

Poprzednie posty

Bez kategorii
dariuszjaszcz

Jak budować skutecznie zespół – teambulding w praktyce

Grywalizacja, czyli zastosowanie elementów gier w biznesie, może przynieść wiele korzyści dla firm. Oto kilka z nich:

Motywacja pracowników: Grywalizacja może pomóc w motywowaniu pracowników poprzez wprowadzenie elementów rywalizacji, nagród i osiągnięć. Pracownicy chętniej angażują się w zadania, kiedy mają okazję zdobyć punkty, odznaki lub nagrody

Czytaj więcej »
Bez kategorii
dariuszjaszcz

Rola opowieści w sprzedaży – storytelling w praktyce

Grywalizacja, czyli zastosowanie elementów gier w biznesie, może przynieść wiele korzyści dla firm. Oto kilka z nich:

Motywacja pracowników: Grywalizacja może pomóc w motywowaniu pracowników poprzez wprowadzenie elementów rywalizacji, nagród i osiągnięć. Pracownicy chętniej angażują się w zadania, kiedy mają okazję zdobyć punkty, odznaki lub nagrody

Czytaj więcej »

Podoba Ci się mój kontent?

Zapisz się do newslettera aby nie przegapić kolejnych wpisów

Scroll to Top
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.